Pages

info untuk mu


Friday, May 1, 2015

Time susah je cari aku !

Aku rasa mesti ramai yang ada kawan jenis ingat kita time dia susah je.

Aku pun kadang terasa kecewa jugak ada kawan macam ni. Lepas tu, aku pun mengadu la kat sorang kawan aku ni pasal kekecewaan aku dapat member jenis "time susah je cari aku kann".

Tapi kata kawan aku tu, takpe la ada jenis kawan macam tu sebab at least dia ingat kat kita jugak kan walaupun time susah je dia cari kita. Mungkin ayat penyedap hati untuk aku.

Meskipun tu ayat penyedap hati, aku tetap hadam ayat dia. So, lepas dari tu aku jadi tak kisah dah jenis kawan yang cari aku time susah je, walaupun memang terang lagi bersuluh aku nampak dengan mata aku sendiri yang dia tengah bergembira dengan orang lain.

Seriesly, rasa sakit hati tu memang takde.

Yelah, at least dia ingat kat aku jugak. Ye dok?

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com