Pages

info untuk mu


Monday, February 16, 2015

14 februari 2015

first thing's first i'm the realest .. 
ntah pape je intro, ye dok.. 

Masa hari ni, hari bahagia untuk kawan aku sama sekolah masa aku sekolah menengah.
Sorang nama Natrah Khalid. Lagi sorang Azmah Awang
Tahniah! Moga bahagia hingga ke syurga.. =D

tak payah cerita panjang, kita tengok gambor ye.
here we go!

nin dia si cantik manis Azmah. kitorang panggil dia Jimah
disebabkan nama kitorang lebih kurang, ada yang ingat aku yang kawen.
choiii!! biadap sungguh. haha XD
kenduri yang kedua kitorang pergi, Natrah Khalid.
se'eh la perut makan dua kali ni. 
tetibe tangan aku terpegang baby. hihi.. 

NEXTTT!!
candid time .. kononnyaaa..

ni si sopan lagi santun, Shida
tengah pegang status 'mak buyong'
can't wait for her baby !!

yang ni kawan aku snap gambo sambil jerit kat kitorang, "ni gambor candid woii~!"
aku pun tak sengaja tercandid sambil mengcoverkan diri . ahaaa.. 

ni pelamin Natrah ..
sebenarnya gambar atas pelamin semenya muka aku tak sedia.
so, atas pelamin takde satu pun gambo seme bersedia .. 

situasinya macam ni, kereta hitam ni block laluan tempat kitorang parking. kawan-kawan aku intai dalam kereta, kot-kot dia ada tinggal nombor telefon ke, boleh jugak minta dia tolong alih. tapi malangnya takde apa plak.
aku: jom kita alih kereta ni..
zura & liya: JOMM!!
dengan semangatnya kitorang nak angkat kereta tu. pastu rodong aku rajin plak snap kitorang. siap suruh kitorang berlakon semula sebab nak snap gambo. sabo aje laa.
kalau orang tengok kitorang, mesti tertanya-tanya berapa umur kitorang .. ngahaha
LAST BUT NOT LEAST ..
but first, let her take a selfie .. pam.. pam.. pammm.. >> lagu background #SELFIE- the chainsmokers




dannnn ....
SELFIE OF SELFIE



KREDIT GAMBO > ETY & DHIAH

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com