Pages

info untuk mu


Sunday, August 17, 2014

dilema di saat ini

aku punye dilema.. antara hobi dan keperluan.

aku sebenarnya nak berblogging. ni kire hobi la jugak. cuma sejak berkerjaya ni aku tak berkesempatan nak layan hobi aku (berkerjaya la sangat. hahaha). macam-macam cerita aku nak cerita. tapii...

aku ada keperluan. aku kena kemas bilik. bilik ni dah macam tempat kena bom. tak reti nak explain. haishh..

so, entry ni sekadar nak puaskan hati berblogging.
kbai..

4 comments:

Mazniatul said...

dilemanya aku baca entry ko ni, siap bom2.. hati2...

Jimah (argon) said...

ko jangan dilema pulak masalah aku ni. hahaha

Muhammad Syawal Bin Mat Ghani said...

salam. aok keja mana ni?

Jimah (argon) said...

sy kat temerloh je syawal.

 

Template by BloggerCandy.com