Pages

info untuk mu


Wednesday, May 21, 2014

istiadat KONVOKESYEN ke-80

tarikh: 18 Mei 2014
lokasi: Dewan Agong Tuanku Canselor (DATC), UiTM Shah Alam
fakulti: Pengurusan Maklumat

tersebutlah alkisah pada tarikh tersebut dengan rasminya status aku sebagai Alumni UiTM.

walaupun kelas aku ala-ala kelas kau jah, tu dah cukup aku buat hadiah untuk emak aku dan ayah aku walaupun ayah tak sempat tengok aku menjejakkan kaki ke universiti.

untuk orang tersayang aku, datuk aku. aku panggil dia aki. walaupun aku tau yang aki aku sekarang tak berapa nampak, aku tunjuk jugak gambar aku atas pentas tu. seronok aki aku. cuma yang sedih, nenek aku yang tak sempat tengok. dia pergi masa aku tengah exam SPM. masa aku kecik, aku membesar dan rapat dengan dorang jugak. aku tidur rumah aki, ikut dorang pergi ladang.

moga satu hari nanti aku dapat balas jasa dorang sebelum aku tutup mata. insya Allah.


11 comments:

♥niknuranisSyuhada♥ said...

tahniah angah.. :))

Jimah (argon) said...

time kaseh anis! C:

Ahmad Zaki said...

Tahniah. =D

ZH Blogger

Jimah (argon) said...

time kaseh zack ! =)

yantzz sunbae said...

tahniah jimah..!!!!

yantzz sunbae said...

tahniah jimahhhh..!!!!

Jimah (argon) said...

time kaseh yantzz

time kaseh yantzz..

err.. sampai dua kali eh ko.. semangat nih..

yantzz sunbae said...

tahniah jimahhhh..!!! *kali ke 3.. pasni ke 4 plak.. hahaha

Jimah (argon) said...

hahaha.. sengal ko kan..

yantzz sunbae said...

yg ke 4.. tahniah jimahhh...!!! hahaaahaha

Jimah (argon) said...

hmmm.. time kaseh =.='

 

Template by BloggerCandy.com