Pages

info untuk mu


Wednesday, April 23, 2014

cinta pandang pertama

kata orang cinta pandang pertama ni bila pandang je buat pertama kali terus jatuh cinta atau jatuh hati. ada yang kata ada cinta pandang pertama, ada yang cakap tak pernah lagi. sejujurnya aku pun ada jugak cinta pandang pertama.

ceritanya macam ni. kisah ey bermulo, mulut ughang kampung (mood waghis pulak tetibe. hohoho..). masa tu aku tengah lepak dengan member aku. kitorang tengah tunggu orang. masa ni lah bermula cinta pandang pertama aku. bila aku terpandang je, aku terus jatuh hati. masa tu pandangan aku memang tak berkalih, speechless, mata tak berkelip. lagu tema time ni lebih kurang "mungkin inikah, yang dinamakan cinta" bak kata Akim Ahmad.

tengah aku feeling-feeling cinta pandang pertama aku, tetiba member yang aku lepak sama, Yana namanya. reaksi dia macam "perghh!! Vellfire.."

owhh. ok. aku dah tahu nama dia. nama dia Vellfire rupanya. smart boh! macam transformer. cantik tertarik kau memang debomb, bak kata Ruffedge pulak.

inilah cerita cinta pandang pertama aku. sweet kan? hihi ^^

kawan aku selalu gelak kalau sesetengah jenis kereta aku panggil transformer. kalau kereta yang canggih-manggih ni aku memang suka panggil transformer. hee..

 

Template by BloggerCandy.com