Pages

info untuk mu


Sunday, February 2, 2014

selamat bertunang my kembar

haaaa.. tetibe kan aku ada kembar. tu kembar dari cikgu-cikgi aku yang bagi. junior-junior aku pun ingat kitorang kembar jugak. kawan-kawan aku pun akui jugak kitorang ni ada iras-iras. nak-nak pulak masa form 5 kitorang duduk sebelah. kesian cikgu kitorang asyik konpius je dengan kitorang. yang membezakan kitorang adalah kecerdikan. dia adalah best student, manakala aku adalah sebaliknya. ngehngeh..

panjang pulak intro kan. ni kawan aku dari sekolah rendah. nama dia Fatimah.

sesi menyarung cincin tunang
dengan memember
dari kiri: aku, Fatimah, Pura, Ety, Zurah.. yang depan tu Fatimah punya kawan

ni aku dengan Ety. semua gambar ni dia punye. time kaceh Ety
yang aku pose tu namanya Pose Oh Mak Kau!

mesti ada yang cakap kitorang tak gaya kan rupa kitorang. dia specky gak macam aku. lepas tu dia mekap. mungkin tu yang menampakkan kami insan yang berbeza. hikhik..

BTW, selamat bertunang. tak sabar nak tengok awok kawen nanti.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com