Pages

info untuk mu


Thursday, January 23, 2014

dating dengan bestie XD


ni bestie aku. aku panggil dia Zurah
kitorang kawan sejak sekolah rendah. kitorang duduk semeja masa darjah 4
hahahaha.. lame gittewwww. hikss 
 

 bila tengok dia dengan aku, nampak dia kecik comel je kan
dia memang kecik comel pun
beza ketinggian kitorang memang ketara
kalau jalan sama dengan dia mesti dia komplen tinggi aku.. hahahaha
aku sendiri pun tak tau kenapa aku makin meninggi pulak sedangkan time-time sekolah, kalau perhimpunan port aku memang depan-depan. mana ada duk belakang-belakang. yang belakang tu geng tinggi-tinggi je

dia cerita kat aku yang awek abang dia tingginya 150cm. aku pun dengan reaksi terkejut, aku cakap "ehhh.. rendahnye..."
dia pun dengan suara kecewa "zimah, tinggi koi 145 je" (koi=aku *loghat Temerloh)

aku pun dengan muka tak serba salah aku buat-buat merenung masa depan. maapkan aku zurah. hehehehe.. tak sengaja :p

 kat jambatan gantung Temerloh
Temerloh ada jambatan gantung, jangan tak tau pulak
pakai baju kurung gitu. songpang-sangtung gittewww.. 
errr.. ni sebab ada urusan duniawi, terpaksa pakai baju kurung

emerloh??? errkkk..
huruf T terlindung
salah angle pulak. hahaha

terima kasih Zurah sebab selalu ada time aku happy, sedih, bahagia, tak berapa bahagia. pendek kata selalu ada la walaupun kadang-kadang jauh di mata. time kacih lagi sebab selalu bagi nasihat, bagi semangat, tak boring-boring dengar masalah aku yang kononnya banyak sangat kalah ahli politik ni. lagi time kaceh sebab percaya aku 200% sebab selalu share rahsia dengan aku. ngehngeh. 
love you banyak banyak banyak BANYAKKKK... 

2 comments:

Ahmad Zaki said...

Best kalau ada bestie yang ada diwaktu kita susah senang. =)

ZH Blogger

Jimah (argon) said...

best2.. :)

 

Template by BloggerCandy.com