Pages

info untuk mu


Sunday, December 1, 2013

cerita beruk dan aku

hari tu, balik dari kerja. ehh?? kerje ke? aku praktikal. kiranya kerja jugak la kan.
balik kerja tu, ada la geng-geng beruk tepi jalan. aku pun terus bukak tingkap kereta, aku sergah beruk tu
tapi kan.. tapi kan.. tapi kan......

pandangan beruk tu kat aku macam.. macam la.
pandangan die macam "ni sape yang beruk?"
mungkin la..
ke perasaan aku je tu? entah..

aku sebenarnye ada pasang angan-angan nak bela beruk ni.
aku pun bagi tau abang aku.
pastu abang aku tanya "kenapa nak bela beruk?"

"sebab dia pandai", jawab aku dengan naif.

"mesti sebab beruk pandai dari awok kan?? hahahahahaha", tambah abang aku dengan kurang hajor sekali.

4 comments:

Ahmad Zaki said...

hahaha.. Macam2 la Zyma ni.

ZH Blogger

Zyma Senpai said...

hehehe :P

Nadratul Syazwana said...

Haha pelik taste Zyma ni. First time jumpa orang nak bela beruk. Dang!!

Zyma Senpai said...

rase cam best je bile bela beruk ni.. hehehe

 

Template by BloggerCandy.com