Pages

info untuk mu


Monday, November 25, 2013

koleksi gambo aku

alkisahnya bermula...
seingat aku masa ni aku tingkatan 5

member: jimah, aku jumpa gambo kau
aku: kat mane?
member: dalam PC kat ... (mane entah. tak ingat)
aku: apsal gambo aku kat situ?
member: entah. gambo tu macam kau tengah bercakap, siap ada caption "berborak time perhimpunan".

lepas dari tu aku down untuk beberapa hari.
elok pulak gambo aku jadi contoh tak elok. aishhh!!

Thursday, November 21, 2013

miss you baby :'(

berterabur tido budak dua ekor tu. hahahaha
rindunya kat mereka ni.
my omey dan anak-anaknya.
nanti mummy balik tau. sekarang mummy busy.. tsskkkk :'(

Wednesday, November 13, 2013

susahnya nak mintak tolong

hurmmm....
kalau tak dapat tolong bagitau je la
tak payah aku duk menunggu

aarrgghhh!!!
nak nangessss
anybody?? sudi bagi pinjam bahu. sobssss


 

Template by BloggerCandy.com