Pages

info untuk mu


Wednesday, October 2, 2013

errmmmm....

dah lama rasanya tak berblogging nih..
sampai tajuk pun tak tahu nak buat apa..

dekat sini aku cuma nak bercerita yang...
cerita apa ehh?
takde cerita kot.

aku cuma teringin sangat nak buat bungee jumping
sangat-sangat teringin.....
rasa macam dah lama sangat tak join aktiviti lasak ni.
last aku join bulan 5, ke bulan 4..
errr.. lama jugak la tu kan walaupun tu baru beberapa bulan berlalu..
ngee ^^


lepas tu, aku cuma nak bagi tau yang....
.
.
.
.
.
.


kbai..

6 comments:

Cik Jiwa said...

ko miss sape weh? hot issues nie..haha

Zyma Senpai said...

ko pun boley cik jiwa..

sunbae said...

cpew beb?

Zyma Senpai said...

ko lacik sunbae
..dan kpd mereka yg sepatutnye dirindui..

sunbae said...

dan2 je aku...ceh

Zyma Senpai said...

laa.. abes tu.. nak sape lagi?? anney kat kandang??

 

Template by BloggerCandy.com