Pages

info untuk mu


Thursday, October 24, 2013

bila dalam situasi "hal ni awak sorang je tahu"

B: awak tahu tak, pasal hal ni, awak sorang je tahu. jangan bagitau orang lain tau. janji!
aku: ok, saya janji..

bila aku dalam situasi macam tu, aku terharu. sebab terasa dihargai. maklumlah, jadi orang yang dipercayai.
tapi spoil je rasa bila....

C: weh, awak tahu tak cerita si B ni. blaa..... blaa.... blaaa... pot pet pot pet........

ceh, sebijik cerita yang dia suruh aku jangan bagitahu orang lain tu je.
sempat jugak aku tanya balik...

aku: camne tau?
C: si B bagitahu sendiri kat aku..

ehhhhhhhh???
aku tak tahu dalam sitausi ni dia yang bodoh ke aku yang naif sangat dah janji nak simpan rahsia dia.
nasib la aku ni kategori orang dalam cerita spiderman tu, andai kata aku dalam kereta api yang masa spiderman tak bertopeng tu, aku antara orang yang dipercayai boleh simpan rahsia dia. (statement masuk bakul angkat sendiri ni). tak tahu scene mana ke? cerita spiderman 2, scene yang spiderman tahan kereta api dari nak terjatuh ke dalam ape entah, sungai ke?? entah.. 

haa.. tahu tak? kalau tak tahu, takpe. tak penting pun.
kbai~~

2 comments:

Hanami Fernida said...

hahaha...spekah?

Zyma Senpai said...

sesape pun boley jadi.. huhuhu

 

Template by BloggerCandy.com