Pages

info untuk mu


Monday, August 19, 2013

mencari durian dalam rabun

Alhamdulillah...
kat rumah aku sekarang musim durian. nak makan durian datang la rumah. ngeee ^^

biasanya pagi-pagi buta, takde la buta sangat. dalam-dalam pukul 7, aku akan ke belakang rumah. ni semenjak musim durian. aku kutip durian. bila bangun tidur aku memang tak suka pakai cermin mata walaupun aku ni seorang pencermin mata yang tegar. err.. pencermin?? pape je la. sebab aku tak suka pakai spek tu aku tak pasti tapi ni memang habit aku dari dulu lagi.

ok, sambung balik. jadi, dalam keadaan rabun aku merayap belakang rumah. gigih jugak la. pukul 7 bukan terang sangat pun. hampir jugak la satu hari tu aku nak tersepak durian. mujur aku perasan. tapi masa aku lalu situ sebenarnya dah kali kedua. kali pertama lalu aku tak perasan.

sekian, inilah cerita mencari durian dalam rabun
terima kasih..
tepuk tangan... yeyyyy!!

2 comments:

Deqla Manjew said...

yeayy dah tepok tgn! hahaha.. kesian terkena durian.. sakit wooo..

zyma_senpai said...

ehehh.. taw takpe

 

Template by BloggerCandy.com