Pages

info untuk mu


Monday, July 22, 2013

aku kena BLOCK kat FB

mesti ada yang terpikir "kau ni ada berapa ramai musuh?" "memang ada orang benci kau?" "sedar diri sikit dengan perangai kau tu"

macam mana ayat tu boleh terlintas kat kepala aku? ini adalah luahan kenalan aku dekat facebook. dia cakap apasal orang suka meroyan bila kena block. dorang tak perasan ke ada orang benci dia, sebab tu kena block.

berbalik aku kena block, ceritanya bermula masa ni musim PRU. jadi orang-orang post pasal politik la. takkan nak post pasal musim main layang-layang atau musim durian. pastu, terdapat seorang manusia yang menyampah sangat dengan orang duk post pasal politik. dia pun dengan rela hati meluahkan menyampah dia tu kat FB, aku pun dengan gatal-gatal komen "unfren suda. include me. i'm ok ~~~". sedangkan hakikat yang sebenar aku bukanlah orang yang terlalu taksub duk post macam-macam pasal politik. aku cuma tengok-tengok orang post. dan TARAAAA.. budak tu block aku terus. macam mana aku tahu? nak cerita panjang pulak tapi yang pasti aku tahu aku kena block.

kesimpulannya? errmm.. lantak la orang nak cakap apa. sebab masing-masing ada pandangan sendiri.

errmm.. kalau ada yang block aku atas sebab lain ke.. errr... tu memang benci la kot. nak buat macam mana.

sekian, maceh ^^

6 comments:

 

Template by BloggerCandy.com