Pages

info untuk mu


Friday, June 14, 2013

hadiah hari jadi aku yang tak dijangka

baru-baru ni hari jadi aku, aku dapat hadiah dari orang yang tak dijangka
suprise!!

tapi bukan la dari orang spesyel, cuma dari orang yang aku tak rapat sangat
cuma tak sangka pulak
selalu orang rapat-rapat je bagi hadiah
dia ni sekelas dengan aku
al-kisahnya bermula, dalam kelas dia duduk kat meja belakang aku
then, dia borak-borak dengan Syida yang duduk sebelah aku
dengan tidak semena-mena dia tanya Syida..
"eh, sebelah kau tu sapa?"
maksudnya di sini, dia tak perasan aku langsung. 

aku pun toleh ke arah dia dan aku buat ayat tacing dengan muka ala-ala kucing mintak whiskes
"kak Ira, sampai hati tak kenal saya"

Syida pun dengan girang keluarkan statement
"kak Ira, hari ni befday jimah la. "

"owh, yeke. sorry, tak perasan. nanti akak bagi hadiah ye"
mungkin dia serba salah kot buat statement tak kenal aku tu. hihihi

dan
TARAAA!!

ni la hadiahnya, handmade keychain angry bird


terima kasih kak Ira.
tau-tau je henpon aku ni dah lama tak pakai aksesori
tak kisah la orang cakap keychain je?
dah orang bagi, kita terima seikhlas hati
aku simpan semua hadiah orang bagi kat aku walaupun sesetengah hadiah aku ada terpalit kenangan pahit

jadi, semua orang harus amalkan sikap HARGAI. okeh~
tak susah, tak kena bayar cukai pun pakai sikap tu

3 comments:

deno said...

comel :)

- M A S H - said...

sweet je :D

zyma_senpai said...

hehehe. time kaceh deno n mash =)

 

Template by BloggerCandy.com