Pages

info untuk mu


Thursday, May 2, 2013

Segmen Apa Ada Dalam Handbag Anda :)


segmen ni dari blog tangan punya kerja. dia buat segmen ni lepas dari baca blog lanun ranggi. aku pun ada baca jugak. dia story pasal beg perempuan yang macam-macam ada dalamnya. baca la, memang best!

so sekarang saya nak story mory pasal apa yang ada dalam beg saya.
dulu beg saya besar, macam-macam ada. siap buku rujukan lepas kuliah pun terbawak sekali masa keluar jalan-jalan dengan member. pencil box pun terbawa jugak. pelajar berkaliber sangat. *ni kes pakai beg yang sama untuk ke kuliah dan keluar shopping

sekarang handbag dah kecik, dah pandai nak hadkan barang. 
ni la barang-barang saya.
dah macam budak darjah satu punye lukisan



1)purse
mesti bawak!
dalam ni ada IC, lesen, kad ATM, handy plast, etc...
tak mampu nak senaraikan, banyak sangat benda alah

2)henfon
henfon saya tu takde kaler bukan sebab malas kaler ye, henfon saya kaler putih. *alasan sebab tak pandai kaler. hehehe

3)buku Sudoku
saje bawak, nampak pandai sikit kalau buat soduko tengah ramai orang. haha XD
buku ni ibarat diari saya, lepas abis satu sudoku, saya catitkan luahan hati kat situ. ngeeee

4)pen
digunakan untuk main sudoku

5)kad matrix
disebabkan saya seorang pelajar, dah terbiasa terbawak kad matrik ke mana-mana.
pelajar berdedikasi gitu. cehhh

6)kunci
kenapa kunci tu seketul je?
 tu kunci rumah kat kolej disebabkan tu penempatan saya. 

7)lip balm
biase la perempuan. 

8)bedak compact
takde dalam gambar kan?
sebab terlupa lukis
fungsinya sebab ada cermin untuk pakai lip balm

9)kamera digital
saya selalu bawak ke mana-mana kamera tu. tapi saya jarang nak snap. sampaikan bateri dah habis pun tak perasan

10)payung
kat Malaysia sekarang ni sekejap panas sangat, sekejap hujan sangat, kena bawak payung ke mana-mana.
time hujan mestilah pakai payung.
time panas pun pakai jugak. berlagak jadi puteri lilin. hihihi..

ni la apa yang ada dalam handbag saya =)

6 comments:

faten osman said...

hehe. comel je doodle dia. thanks :D

zyma_senpai said...

hihihi.. tenkiu =)

sHaRiNa eLyaNa said...

wah best2 hehe

zyma_senpai said...

ngeee :3

Aujinz said...

Haaaa.. jadi betullah saya kabo yang beg perempuan nie memang 4 dimensi.. koh koh koh

zyma_senpai said...

hahaha. betol la tu.

 

Template by BloggerCandy.com