Pages

info untuk mu


Sunday, May 26, 2013

petua bakal pengantin: time nak kawen jangan buat banner letak muka sendiri dan bakal pengantin

fuhhh!
panjang benor tajuk post ni.

idea ni aku dapat masa lepak dengan member aku.
bermulalah cerita di mana ada sebuah kenduri yang member aku tak pergi. aku tanya la kenape tak pergi kenduri kawen si polan tu.

jawabnya "aku dah tengok muka bakal suaminya kat banner".
bila dipikirkan memang logik. kebiasaannya orang pergi kenduri sebab nak tengok siapa pasangan orang yang kawen selain dari menziarah sahabat yang dah lama tak jumpa dan lunch secara percuma. tapi kalau letak gambar dorang dekat banner yang ditegakkan di setiap simpang jalan, kira dah tengok la tu.

jadi, bermula hari tu aku mula memasang niat, aku tak nak letak muka aku dengan future hubby dekat banner masa nak kawen nanti. nanti ada makhluk yang perangai sebijik macam member aku tu taknak pulak datang. itupun kalau aku sempat kawen la. insya Allah.

4 comments:

deno said...

ada jugak perangai org mcm tu.. mcm deno mesti pergi kawn kwn sbb bak meraikan hari bahagia dia... bf deno, azian kawen lusa :')

zyma_senpai said...

ade perangai macam tu.. ish3

wah, seronok la. tahniah bf deno, azian =)

Aujinz said...

Hahahaha... kan, macam balut hadiah dengan plastik transparent. Dah tak surprise koh koh koh

Saya pun tak nak buat banner gak nanti.

zyma_senpai said...

hahaha.. kannn
jimat pun jimat

 

Template by BloggerCandy.com