Pages

info untuk mu


Tuesday, May 7, 2013

pengubahsuaian NOVEL

ape yang ubah?
tajuk post. kalau ada yang perasan la. errr.. itu pun kalau ade yang baca
errr.. ade orang bace tak?

kriikkk..krikkk..kkrriikkkkk.. *bunyi cengkerik

ok, abaikan cengkerik tu. tak kisah la ade bace ke tak sebab aku nak cerita jugak. hahaha
kalau dulu untuk tajuk NOVEL aku ni aku letak 'bahagian 1' 2 3 bla.. bla..
tapi bila aku buat macam tu NOVEL aku ni macam bersambung-sambung pulak, padahal tak pun. so, aku ubah la setiap tajuk post jadi "NOVEL 1" "NOVEL 2" dan blaa.. bla.. blaaa..

errmm.. rase dah ok kot tajuk macam tu. err.. any suggestion?

kriikkk.. kriikkk.. krriikkk *bunyi cengkerik lagi

2 comments:

Condoriano said...

Oh okay lah juga mcm tu, susah kalau asyik nak fikir tajuk entry je lol

zyma_senpai said...

hehehe.. betol jugak tu..

 

Template by BloggerCandy.com