Pages

info untuk mu


Thursday, April 18, 2013

pagi yang zzzzz...

kelas pagi ni aku rase mengantuk betul. ni disebabkan malam tadi aku tak dapat nak lelapkan mata. guling ke kiri kanan pun tak ngantuk jugak. dah macam hindustan dah berguling-guling. silapnya guling atas katil je, kalau kat bukit memang dah sebijik macam citer hindustan.

kawan aku, si Yana pun perasan. sempat lagi die tegur aku sambil tersengih-sengih "ko ngantuk ey?". bagi kami, kalau sape-sape ngantuk dalam kelas memang kene bahan. siap snap gambar lagi. tapi lecturer kami agak tegas, die tersengih je mampu, kalau tak mesti dah bergabung dengan member lain membahan aku.

aku bercadang nak keluar kejap. jalan-jalan pusing fakulti nak hilangkan mengantuk. tapi malasnya la aku nak keluar. erghhhh!! jadi, masa lecturer tengah ngajar, aku pun salin slide die padahal memang pasti dia akan bagi slide mase hujung kelas nanti. salin punye salin, tulisan aku dah macam cacing kerawit dek kerana kemengantukan aku tu.

tak boleh jadi ni. ngantuk tak boleh hilang jugak. aku pun melukis la. baru hilang sikit mengantuk. maka terhasillah lukisan ini. lepas aku siap lukis, aku teringin nak doodlekan lukisan ni. tapi aku tak pandai la. kalau  aku mendoodle mesti jadi macam entah pape. sobbbssss.. 


4 comments:

Condoriano said...

Bawak air mineral pergi class next time,
bila ngantuk minum, kalau mengantuk juga sapu kat muka, kalau mengantuk lagi buat mcm Triple H dalam WWE tu x)

zyma_senpai said...

sebenarnye setiap kelas sy bawak air botol, tapi tetap mengantuk jugak.

hahaha.. triple H tu lawak. gerenti hilang mengantuk XD

hilmi salleh said...

terjun je ke atas.....

zyma_senpai said...

erkk?? camne tu??

 

Template by BloggerCandy.com