Pages

info untuk mu


Monday, October 29, 2012

wedding k.IMA ~ sweet PURPLE

pada 20.10.201, k.ima selamat diijabkabulkan dengan pasangannya, Hezril. majlis ni berlangsung di Dewan Bukit Jelutong, Shah Alam. 

time ni aku dan kawan-kawan diminta untuk jadi pengiring. tapi tak de la sampai k.ima bersanding kami jadi pengiring sebab time tu abang-abang dan kakak-kakak TLDM yang ambil tempat. dorang lalu bawah pedang tu. teruja pulak i. huhuhuhu..

 yang depan tu k.ima. cantik kan?
yang purples tu pengiring la. cari la saya.. hehehehe
yang baju putih tu pengapit k.ima, k.nani. k.nani ni besfren k.ima




 ni la mereka yang iring k.ima time bersanding
ehemmm.. FYI, abang-abang ni datang dengan wifenya, so, hentikan angan-angan nak cari calon  dari kawan-kawan husband k.ima


~moga k.ima dan suami bahagia sampai ke akhir hayat~

 selepas diijabkabulkan =)

ni adam. anak sedare k.ima. comel kan.. errr.. adam.. hehehehe

:') *terharu tengok k.ima dah kawen.. sobsss.. sobsss...

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com