Pages

info untuk mu


Friday, September 28, 2012

peristiwa aku yang paling tak boleh lupe

aku ingat lagi, mase ni aku pergi Watikah Perlantikan sebagai Jawatankuasa Perwakilan Kolej Jasmine Kampus Puncak Perdana. majlis ni berlangsung di UiTM Shah Alam Kampus Puncak Alam. masa hari ni merupakan hari sebelum kami berangkat ke Alor Melintang, Kedah. Kami adakan program Operasi Khidmat Masyarakat (OPKIM). masa ni kami semua penat sangat-sangat tapi gagahkan diri jugak pergi majlis ni. masa ni aku dilantik sebagai Exco Kesenian dan Kebudayaan. sekarang dah pencen. ngeeee

tapi aku bukan nak cerita pasal program ni or OPKIM etc.. tapi aku nak cerita pasal aku. ehem.. tak suke ey.. hehehe.. so, anda boleh berhenti meneruskan pembacaan anda. 

mase ni peristiwa aku agak kelakar jugak. seingat aku tak pernah kot aku tertidur dalam majlis formal (selain dari dalam kelas .. ehem..). terkantoi pulak tu aku tertidur. malu pun ade tapi bile ingat balik cam kelakar pulak.. hikhikhik..

masa mule-mule datang, muke ceria bukan main. orang ambik gambar curi pun tak perasan

KLIK!


tapi mate dah mula mengantuk tapi masih mampu tersenyum. *bese la, pantang nampak kamera

KLIK!



setengah jam kemudian.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KLIK!

 ceh, gambar aku disnap mase tengah zzzzz..

aku terperasan bunyi KLIK! 
aku bukak mate tengok masing-masing tersengih tengok aku
aku pun bila nampak kamera terSENYUM la dengan muke baru bangun tido

KLIK!


sekian..
time kaceh.. 
XD

Thursday, September 20, 2012

mereka .. my precious friends







aku betul-betul sayangkan dorang dan aku sayang persahabatan kami ~~
YA ALLAH, moga hubungan kami kekal terjalin, hanya nyawa yang memisahkan kami.. aminn..

dan mereka yang pernah menceriakan hidup aku.. aku sayang korang, terima kasih sangat-sangat


 

Template by BloggerCandy.com