Pages

info untuk mu


Friday, April 6, 2012

tetiba sebak :'(

aku pernah marah seseorang. tapi entahlah, semalam aku rasa hari yang paling sedih. walaupun lepas kejadian 'itu' aku ada perasaan tambahan menyirap dengan 'orang sombong' ni. aku pun tak paham kenapa nak sombong dengan aku. aku nak tolong tapi kena hentam balik. padahal dah terang lagi bersuluh dia yang salah. huh, manusia ! bodoh sombong.

ehehm.. ehem.. back to the point. berlaku kejadian ada seorang budak ni memeluk aku sambil mengucapkan selamat tinggal pada aku. memang aku pernah marah kat dia. tapi aku perasan, aku bukan marah mana pun, tapi ego aku yang membuatkan aku marah kat dia. kawan baik aku, ecah pun bagitau, ego kena diruntuhkan. sedangkan nabi muhammad pun maafkan umatnya sedangkan kita yang kerdil ni. lepas dia peluk aku, masa tu aku rasa macam nak menangis je. sampai kan tiba masa aku nak tidur pun aku masih lagi sebak. termenangis la jugak.

aku tak tahu apa perasaan dia pada aku. pada aku, aku masih sayangkan persahabatan kitorang dulu.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com