Pages

info untuk mu


Monday, April 16, 2012

politik yang ............ (mata pandang kiri kanan)

konon-konon berhati-hati la. takut tersalah cakap nanti kene saman. hehehehe....

aku tak de la minat politik tapi berminat la jugak tengok perkembangan, perjuangan... errr... yang tu la, yang hangat-hangat sampai berkhemah tu.

aku sebagai pemerhati cuma terfikir je apa yang berlaku. tak nak sangka lebih-lebih cuma sedih la bila sesama melayu masing-masing nak mengutuk sesama sendiri.

jujur aku bagitau, aku follow facebook, twitter sesetengah pejuang-pejuang dan politicians ni macam datuk seri najib, tuan guru nik aziz, datuk anwar ibrahim, adam adli, seorang mantan mpp yang sangat menyokong kuat kerajaan, etc... kawan-kawan aku cakap, "wahh, ko follow die ke? minat politik ke?" (gayanya macam ingat aku nak jadi wakil rakyat je). aku ingat nak jadi wakil rakyat jugak, tapi bila fikir balik, aku nak jadi librarian je la. hehehe

mungkin aku masih tak faham keadaan sekarang, maybe bila aku dah matang suatu hari nanti
i'll choose right decision

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com