Pages

info untuk mu


Thursday, March 8, 2012

sayonara akari~chan

pada 2 mac 2012 aku pergi KUALA LUMPUR. aku pergi CUTEY RAINBOW NURSERY, tempat aku kerja dulu. aku dikhabarkan oleh kak azima yang akari dah nak balik Jepun. sedihnya =(

so, aku pun pergi la melawat akari maybe untuk yang terakhir kali. sedih tu memang tak boleh digambarkan la. aku agak rapat dengan dia sejak aku mula-mula kerja kat sana. bila diberi tahu yang dia nak balik jepun, aku pun bagi dia hadiah dan jumpa dia. aku ingat dia memang akan stay Malaysia dan sekolah kat sini. tapi .... hurmm.....

"moga akari sihat dan happy kat Jepun. teacher will miss u.. sob... sob.. :'( "

badak yang chumill sangat ni aku hadiahkan kat akari =)
akari suka sangat masa aku badak ni..


yang baju pink tu akari. sebelah aku besfren dia, ai~chan
akari sekarang dah besar, cantik macam emak dia


ni emak dia. cantik kan..

ni gambar akari masa aku mula-mula kerja kat nursery tu


ni budak comel.. huhuhu.. budak baru. first time aku jumpa masa datang melawat hari tu.. comel sangat.. ni muka masam sebab baru bangun tidur.. kiikiki
namanya taiga ke kaiga.. ermm.. aku pun x sure..


yeeyyy.. dengan mereka yang comel bersama kak azima


err... ni naoto..
ade sorang teacher india ni pakaikan dia sari
hahaha.. comel je.. ni muka masam jugak sebab baru bangun tido dan dia tak suka orang letak sari tu.. hehehe


4 comments:

nysAh ngEhz said...

ok...aku jatuh hati dgn si taiga or kaiga tuh! heee masam pun masam lah :)

zyma_senpai said...

huhuhu.. encem kan..

HUNNY RARA said...

kalo da besa nnt taiga tu mesti hensem...lmbt nk tggu besonye...hahaah

zyma_senpai said...

haah.. aku pun rase cm tu gak

 

Template by BloggerCandy.com