Pages

info untuk mu


Thursday, March 15, 2012

kuliah hari ini yang sangat tension !!

warghhh!!! memang tension betol kelas hari ini. tak tahu nak gambarkan dengan kata-kata..
  • kelas yang sangat mengantuk
  • kawan-kawan yang agak bosan
  • lecturer yang agak bosan jugak
  • subjek yang sangat tak best
  • perut aku yang sangat lapar macam orang tak makan 21 hari
  • orang sebelah yang mengganggu kefokusan aku
  • kerusi yang tak best
  • bilik kuliah yang sangat sejuk macam bilik mayat *eh, macam tau-tau je bilik mayat sejuk macam tu.. hahaha

tapi sebenarnya, sebab-sebab diatas bukanlah sebab yang menyebabkan kelas hari ini tension. sebab utama aku tension adalah jam besar terletak kat depan sekali, lebih kurang sebesar 4 kepala manusia. memang aku tension la

tambahan pulak jam tu kat tengah-tengah antara lecturer dan slide. memang sepanjang kelas selama 3 jam memang aku asyik terpandang jam la. lepas tu mula la ayat bermain-main dalam kepala "lambat lagi ke nak habes?" "kenapa masa belalu sangat perlahan seperti siput sungai sedang berusaha merentasi air yang deras?"

memang bertambah stresssssszzzz!!!

troll face dari mr.google


anak panah merah tu jamnya. nampak kecik, tapi dalam dunia realiti jam tu besar.. GGRRRR!!

3 comments:

nysAh ngEhz said...

tipuuuu...kecik je??? hahaha

yumiko n momo said...

kekekeke, kena bawa bersabar...

zyma_senpai said...

dlm gmba mmg nmpk kecik.. jam 2 beso

 

Template by BloggerCandy.com