Pages

info untuk mu


Thursday, January 12, 2012

kami jalan-jalan menghilangkan stress

malasnya aku nak menaip. so, aku ringkaskan cerita, pada 10 dan 11 januari 2012, aku,ecah dan fara jalan-jalan. kitorang jalan-jalan kat selangor je. kitorang pergi pantai, kutip cengkerang, makan cendol, makan ikan keli, shopping (yeeyyy.. i like it! maklumlah, murah.. hahaha). naik bukit sambil tengok monyet. weee.. best sangat.. =)

kami pergi pantai remis. lepas tu pergi bukit melawati.. kat situ kami tengok monyet dan makan diraja selangor

disebabkan aku malas nak menaip, so tengoklah gambar ni *kalau sudi.. hehehehe




kami sarapan. melantak nasi lemak



ni fara. dia tengah kekenyangan melantak tiga ketul kuih


kutip cengkerang.. hehehe


kami singgah sini beli nasi ambeng.. sedap woo


ni kat bukit melawati
monyet kat sini tak ganas
nampak tak dalam kereta ade fara? dia takut dengan monyet.. hahahaha








selingan: pakcik serba kuning




ni driver kami ecah a.k.a ece

terima kasih kerana sudi tengok gambar..
=)

5 comments:

NurulJannah Asila said...

seronoknya jalan-jalan ...

syahidah fazil said...

gelak kak ecah. mcm knl =)

zyma_senpai said...

KJ: seronok .. hehehehe

syidah : hahahaha

HUNNY RARA said...

plg xleh blah monyet tu...cis....hahahahahha

zyma_senpai said...

typo.. *MAKAM DIRAJA SELANGOR.. bukan makan, sorry..

 

Template by BloggerCandy.com