Pages

info untuk mu


Friday, December 16, 2011

i hate protocol

aku betul-betul tak suka dengan protokol. kenapa la aku jadi unit protokol untuk beberapa program ni. mungkin sebab sem lepas aku tak pernah jadi protokol, jadi sem ni akulah insan terpilih untuk jadi unit protokol.

antara sebab-sebab aku tak suka protokol:
  • protokol sangat pentingkan sebelah kanan. tapi disebabkan aku insan yang kidal, jadi aku jadi kekok nak buat apa-apa guna tangan kanan, ada orang sebelah kanan. argghhh!! tension aku
~tu je la sebabnya aku tak suka protokol time nak serve orang. nak-nak masa time makan. memang tak senonoh la kalau tiba-tiba aku nak cedok nasi guna tangan kiri. nasib la ada kawan-kawan yang tolong bagi semangat.
thanks guys!

Saturday, December 10, 2011

...luahan yang annoying dari aku...

saya tak kisah kalau saya tak pernah tahu apa-apa pasal awak. mungkin itu kebahagiaan awak, saya terima. mungkin saya tak lagi jadi sebahagian dari kepentingan awak. kalau awak bahagia, saya lagi bahagia tengok kebahagiaan awak. mungkin sebab saya tak pernah rasa saya setawar hati macam ni.

* ayat poyo yang mungkin akan diselitkan dalam cerekarama.
 

Template by BloggerCandy.com