Pages

info untuk mu


Monday, November 21, 2011

BABI...!!!

wah, nampak macam marah benor tajuk entry aku tu. aku sebenarnye marah betul dengan ........... takde sape pun. kalau aku marah aku tak mungkin nak menyumpah guna name binatang haram tu.

sebenarnye aku ade satu story. tapi AWAS! awasnya sebab cerita ni pasal aku je. kalau tak suka baca so jangan baca. hari tu aku tengah baca surat khabar. pastu aku ternampak la khinzir dalam surat khabar. dengan konon-konon terkejutnya aku tiba-tiba tersebut "BABI..!!" dengan suara agak kuat. kawan-kawan aku terkejutlah kenapa aku sebut tu. sebenarnya aku baca pasal artikel babi ni masuk kampung. so, aku terkejut la. (motip nak terkejut??) entah la. aku pun tak tahu kenapa aku terkejut.

masa dulu aku takut nak sebut binatang tu. sebabnya aku ade cerita sendiri. masa aku sekolah rendah la, aku marah kat sape entah aku menyumpah dengan sebut name binatang tu. kebetulan masa tu emak aku ade, so dengan automatiknye aku kene marah kaw-kaw. aku kene ape entah mase tu aku tak ingat yang menyebabkan aku terus takut nak sebut binatang tu. seingat aku, sampai besar kot aku takut lagi nak sebut. tak silap aku, mase aku tingakatan 5 pun aku still takut nak sebut lagi. bila macam dah makin besar, tambahan pulak dah bercampur dengan orang yang 'macam-macam jenis' aku boleh lah sebut binatang tu. TAPI AKU TAK PERNAH NAK MENYUMPAH ORANG SEBUT BABI, OKEY.. ~

ok, aku nak sambung nak buat assigment yang berlambak. saje singgah blog sebab tengah tension nih. tension dengan orang yang sibuk nak mencari kesalahan orang lain tanpa usul periksa.

di sini aku nak buat satu statement iaitu "aku akan marah balik orang yang marah aku kalau aku rasa marah dia tak releven LANGSUNG!" *cewah, maroh benor.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com