Pages

info untuk mu


Tuesday, August 16, 2011

segmen cxs geng uitm by campus


aku join segmen ni semperna aku telah ditag oleh kawan aku, si ecah a.k.a mak bedah. sape-sape yang tengok blog dia mesti tanye mane satu nama aku yang dia tag. yang argonism tu la. tu nickname aku sejak aku belajar kat uitm. hahaha.. dan-dan dapat nama baru kan. macam mana aku dapat nama tu? nak cerita nanti panjang pulak, lagipun ni bukan segmen cerita pasal nickname.

so, kite proceed dengan soalan dari err... namanye .. ape name dia ek? dah puas aku godam, aku just jumpe ni nama dia cx's a.k.a mak temah. agak musykil, penuh rahsia nama beliau

jawapan untuk soalan beliau:
*saya dari kampus puncak perdana uitm shah alam
*Bachelor of Science in Information Studies (Hons) Information Management
*orang yang saya nak tag : fara

duedate: 20th august 2011 (pose yang ke duploh)

4 comments:

cx's said...

tqvm sudi join! :) Mak Temah? haha

Queen F said...

singgah melawat geng uitm :) selamat berpuasa, selamat hari raya :D uitm dihatiku! ♥

geng uitm by campus :)

Siti Zuraina Bte Amran said...

hai...saya budak puncak jgk..=)

Nafisah Ruslan said...

hai! datang daei segmen ini juga :)

 

Template by BloggerCandy.com