Pages

info untuk mu


Monday, August 8, 2011

perkara yang x dijangka dan x pernah tengok seumur hidup aku

panjang pulak tajuk entry aku ni. hari ni bagi aku agak kelakar la. maklumlah, tak pernah aku tengok kejadian ni sebegini rupe. tadi mase nak habes time kerje, aku ambil la barang aku. ape la barang aku sangat, just ic, dan mende-mende penting je macam kad ATM, lesen dll. nak dijadikan cerita, mase aku nak ambil barang aku tu, aku ternampak something kat dalam beg sorang bibik ni. mulanya aku tak tau tu menatang ape. macam slip la yang dah diliminate. kalau aku tanya kantoi la aku ngendap beg orang. bukan sengaja aku nak ngendap tapi aku ternampak. yang aku tahu die tadi keluar sebab nak buat passport sebab dia orang indon. so, nanti tak de lah orang panggil pendatang haram. die nak renew tak silap aku passport tu. ni aku nak suruh korang bayangkan something. cube korang bayangkan kalau korang buat passport korang. gambar korang dalam passport tu ade lagi sorang berdiri belakang korang. kalau malam-malam hari tengok memang seram la kan. entah ape yang kite terpikirkan. tapi kalau gambar tu tengok di siang hari? maunye terkekek tergelak tengok gambar tu. dah la tu passport kite, tetibe pulak ade makhluk asing belakang kite nak bergambar sekali. memang aku terkekek la gelak tadi tengok gambar passport bibik tu. tapi tak de la beria sangat aku gelak. karang terase pulak bibik tu, dah la dia pergi mana-mana kena bawak passport tu. cuma yang aku terfikir, ape la orang ni. ambil la gambar tu betul-betul. aku rasa mesti bibik tu tak nak buat kenangan passport tu. buat sakit jiwa je tengok. kekekeke....

2 comments:

ety_iman said...

woit..hahaha..mule2 tengok tajuk panjang giler, semngt r nk bace, ngtkn cite psal ape.., pasal gambar passport bibik rpenye..hehehe

zyma_senpai said...

kelakar weh passport bibik tu.. boleh bibik tu ckp passport die cm org giler

 

Template by BloggerCandy.com