Pages

info untuk mu


Wednesday, August 3, 2011

jersey harimau malaya


wah, aku sekarang menjual jersey ke? harimau malaya pulak tu. haa.. ade sape-sape nak beli tak? tapi realitinye aku tak jual pun. aku just nak cerita perasaan bangga menyokong pasukan malaysia ni. hari tu mase aku on the way balik rumah dari tempat kerja, lebih kurang pukul 5pm lebih. kalau dah pukul 5pm biasanya ramai la orang balik kerja, balik dari sekolah. tengah layan perasaan sorang-sorang mase balik tu ternampak seorang budak baru balik dari mane tu aku tak tahu la pulak sebab aku tak pergi tanye pulak. umur budak tu macam baru 11 10 tahun la. bangga juga sebab masa tu dia pakai jersey harimau malaya yang kat atas ni. paling bangga budak tu mat saleh. bagus betol anak orang putih ni. nak je aku turun kereta bergambar dengan dia tapi disebabkan jalan agak sesak, nak turun pun susah.

2 comments:

mida said...

die xde baju dak.. hahaha

zyma_senpai said...

suke ati je minah ni.. x bangge langsung..

 

Template by BloggerCandy.com