Pages

info untuk mu


Friday, July 8, 2011

perancangan yang terpaksa di'cansel'kan

sepatutnye esok aku pergi uitm puncak perdana untuk join paintball. tapi disebabkan jalan kat KL banyak tutup esok so terpakse semua tu dikanselkan. arghh... !! tension aku dibuatnya. semua ni gara-gara 'perhimpunan' yang merepek tu la. habis semua kerja orang tergendala. dorang memang spesies manusia yang suke menyusahkan orang. dah la tu je peluang yang ada untuk main paintball tu. BENGANG AKU !

*'perhimpunan' ape? korang tau kan isu semasa. so, pikir sendiri je la. ngee...

5 comments:

mida said...

taw xpe..

Yayan Nadzri said...

oo perhimpunan kat sekolah ari senin tu ye..isk2

Aishah S.H said...

same..i can feel ur emotions..kihkih~

HUNNY RARA said...

hurm....ntahla...bengong la...huhu

azimah_rosli said...

mida, huny rara, ecah : sedihkan.. cam senget je dorang
yayan : perhimpunan sekolah utk budak yg x sekolah .. keke

 

Template by BloggerCandy.com