Pages

info untuk mu


Saturday, July 23, 2011

geram plak aku !!

hari ni malaysia lawan singapura, tapi aku tak dapat tengok sebab busy (konon-konon). hehe.. hari ni keluar jalan-jalan. lepas tu balik pulak dah pukul 10pm. buka je tv da tak sempat nak tengok bola. so, lepas tu jenguk la facebook. 'friend' aku dalam facebook bukan main lagi meghentam malaysia sebab kalah. yang aku bengangnya dorang ni lah. sape dorang tu? budak-budak bola ke? taklah. aku geram dengan kawan-kawan aku dalam facebook la bukan main kutuk malaysia. wah..!! time menang bukan main memuji, memuja. bile kalah sampai penuh post ko dalam page facebook tu yang asyik kutuk malaysia. ade pulak yang post tu ko bukan main kritik. dah macam rajagopal akan baca je post ko tu sebab ko bagi macam-macam arahan kat rajagopal. tu la korang, tak reti nak setia. tau nak kritik je. pantang tengok orang salah, mulalah ko melenting. haiyoo.. support la malaysia. ko orang malaysia, kalau tak ko, sape lagi nak tambahkan supporter malaysia ni.

6 comments:

ety_iman said...

yeahh...kalau bukan kita sbg rakyat Malaysia yg sokong pasukan kita, sape kn...

HUNNY RARA said...

aku rasa ok je Malaysia maen...sgpore punya padang mcm padang futsal..xlayak lgsg taraf padang utama...aku xkisah dorg menang ke kalah..sbb dorg da meningkat naek..sape kutuk tu mmg la..huh..

zyma_senpai said...

yeah.. malaysia boleh

mida said...

haha.. malaysia boley.. cik rara, standard la padang tiruan mmg gitu..

zyma_senpai said...

hamboih mida.. seronki tol

HUNNY RARA said...

taw xpe...huhu

 

Template by BloggerCandy.com