Pages

info untuk mu


Saturday, May 28, 2011

tutorial segala tutorial

kawan aku selalu tanya aku. "azimah, camne awak boleh letak binatang dalam blog awak?" "macam mana boleh buat disabled right click" "macam mana boleh letak menatang tu la, menatang ni la". aku pun hanya tersengih macam kerang busuk je. kerang pun tak busuk macam ni.

cerita sebenarnya macam ni. aku nak bagitau satu rahsia. aku akan ajar tutorial segala tutorial untuk segala apa yang aku buat untuk mewahkan blog aku yang tak seberapa ni.

mula-mula kita mesti connect dengan internet. lepas tu dengan sepantas kilat, capai keyboard korang dan taip google.com atau sesetengah orang panggil encik google (macam conferm je google ni laki). so, mula la taip kat box tu "tutorial for disabled right click" ke (cewah, speaking pulak aku kan), "tutorial letak icon pada post" ke, dan sebagainya. jadi hasilnya, macam-macam la keputusan yang kita jumpa. haa, senangkan. agak-agak macam nak baling laptop kat saya tak? hehe.. janganlah nak baling, tapi kalau nak baling kat saya laptop apple saya okey je.

sekian, terima kasih ..

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com