Pages

info untuk mu


Tuesday, May 3, 2011

meronggeng dengan cik ngehz

pada 30 april 2011, aku, tieya, mida, yayan, nysah, zyra & aimy pergi jalan-jalan kat KL. yang bawak kereta pakwe zyra. nama pakwe dia luqman. tapi lagi dua orang ngehz tak pergi sebab dorang jauh dari kami. tempat kami semua belajar lebih kurang dekat. yang lagi dua orang tu jauh. lagipun masa yang kami semua free tarikh tu je sebab ada antara kami sibuk dengan exam dan camping. dorang yang lain gerak awal. aku je gerak lambat sebab hari tu aku ade exam. dorang jemput aku pukul 10pm lebih la kat kolej.


~aimy, nysah dan zyra~
dorang makan kat KFC. time ni aku tak ikut dorang. time ni aku tengah berperang dengan kertas dan pen dalam dewan peperiksaan
...siap pegang bedak miami lagi tu...

lepas tu kami pergi tengok wayang di viva. cerita hantu. aku tak ingat tajuk die. ni memang first time aku tengok wayang dan mugkin yang terakhir aku tengok wayang sebab aku tak suka tengok wayang. lepas tengok wayang kami bermalam di rumah wan & atuk zyra. sejuk betol malam tu sebab hujan sikit hari tu.

esok paginye kami bangun awal pagi sebab nak mandi sungai. seronoknya! dah lama aku tak mandi sungai. kali terakhir aku mandi sungai masa aku tingkatan tiga tak silap aku. kami mandi sungai di hutan lipur ampang. memang sejuk sangat air sungai tu.

makanan yang zyra masak

antara perkara yang kami bualkan. hehehe (jangan marah ek nysah)






zyra nak jatuh tapi masing-masing ketawakan dia. aku pun tak tau sebab ape kitorang tergelak


zyra dengan pakwe die, luqman


suap nysah. huhu




~ cold ... ~

bila dah puas mandi sungai kami balik rumah wan dan atuk. kami bersiap-siap nak balik puncak perdana. waaa... rasa macam tak nak balik je. tapi kena juga balik sebab exam ada lagi. seronok sangat bersama korang. harap nanti bila ada masa, boleh kita luang masa bercuti dan lepak sama.

bergambar sebelum balik shah alam



dari kiri: aku, nysah, yayan, mida, atuk, wan, tieya, aimy, zyra, luqman
yang tengah tu wan dan atuk zyra yang sememangnye sweet couple

... sayang korang ...

...sumber gambar: mida...


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com