Pages

info untuk mu


Monday, March 14, 2011

15 mac 2011

pada tarikh ini, khabar angin yang mengatakan facebook akan ditutup atas sebab mark zuckerberg.... (aku pun tak pasti ape alasan dia). pasti penggemar facebook sangat stress memikirkan apa akan dia buat lepas ni kalau tak de facebook.

tapi kat sini aku bukan nak cerita pasal facebook meskipun bro mark tu, tapi aku nak cerita kegelisahan aku dan rakan perjuanganku pada hari itu. pada tarikh tersebut aku terpaksa hantar assignment yang aku lansung x start lagi. esok jugak berlaku peperangan antara aku, pen dan kertas. esok ade test!!!! kengerian bermula. tapi sempat lagi aku taip nak buat post kan. hahaha.... teruk betol aku. huhuhu.. so, ucapan untuk aku sendiri, azimah binti rosli, good luck, you can do it. chill... hrmmm.. nak chill macam mane nih ????

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com