Pages

info untuk mu


Saturday, February 5, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU

kawan aku, aisyah mat telah selamat melansungkan perkahwinan hari ini. dah kawin dah dia. aku? hahaha.... berangan je lebih aku ni
tahniah untuk dia. moga kekal bahagia dan kekal hingga akhir hayat
x sangke member yang selalu main same2 mase kecik sekarang dah jadi isteri orang.
dah jodoh dia sampai mase umur 21, nak wat cam ne.
aku tumpang gembira tengok dia atas pelamin tadi. memang cantik orangnya. lembut plak tu
ni gambar yang sempat aku ambil


...aisyah dan suami...


eh, tibe-tibe plak gambar orang basuh pinggan
...ni abang aku, tolong basuh pinggan kat kenduri...



...hasil kreatif dari member aisyah yang namanya LUNCAI & the gang..
luncai ni member aisyah, dia kerja kat pe ntah nama tempat kerja dia
kiranya cam luncai ni kerja kat tempat orang tempah2 nak kahwin la. aku pun x reti nak terangkan macam mane

1 comment:

hafiz_navy said...

perhhh...dah nak kawen...sebelum terlambat..wish tahniah kat dia ok..tapi..ak kenai ka gn budak aisyah tue haah???reply kat inbox fb ak ok...nak tau citer nie..huhuhu
tahniah2...huhu

 

Template by BloggerCandy.com