Pages

info untuk mu


Wednesday, January 5, 2011

xpedisi mendaki bukit

yeahhh.. !!
ni part paling atas bukit yang kitorang daki

sebenarnye dah lama aku nak cerita pasal aktiviti kitorang ni. tapi disebabkan netbook aku problem, tambahan lagi aku x dapat online so aku x dapat nak cerita aktiviti ni. kitorang daki bukit ni pada 30 disember 2010 pada pukul 5.30p.m. tempat bukit ni kat seberang FAKULTI PENGURUSAN MAKLUMAT. memang seronok. kawan-kawan aku yang pergi ECAH, IJUT, SYAHMI, ADHA & CIK AH.


IJUT dengan muka bangga bergambar kat situ








pandangan dari atas UiTM Kampus Puncak Perdana




syahmi, cik ah, ecah, aku, adha & ijut

best sangat-sangat.harap lepas ni kalau ade kelapangan kitorang dapat daki lagi & lagi best kalau ramai yang join.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com