Pages

info untuk mu


Saturday, January 22, 2011

NAO ishida

NAO ISHIDA

me : nao chan, nao chan, where are you ?
nao : here i am, here i am, how do you do ..

aku teringat lagu ni aku pernah nyanyi dengan die. sangat rindu kat die. tapi aku pun tak tau boleh ke tak jumpe dengan die lagi sebab die sekarang dah balik jepun. tapi mesti die dah lupe kat aku. maklum la, budak-budak lagi. mane la nak ingat. huhuhu

aku ingat lagi hari tu die pernah nyanyi lagu melayu, dia nyanyi
di mana dia anak kambing saya,
anak kambing saya ada di rumah ... (pastu dia sebut la nama kawan-kawan dia. nama aku pun dia sebut kadang-kadang)
dia sangat comel bila nyanyi lagu bahasa melayu. hari tu die pernah nyanyi lagu doraemon. sangat comel. dia sangat suka menyanyi. huhuhu

bila time makan, dia makan paling lambat sekali. kadangkadang dia ni mengade. nak aku je yang suap. bile bibik nak suap die tak nak. kalau die nakal kadang-kadang aku marah die. pastu mesti dia menangis tapi pastu aku peluk la die. sweet tak? comel sangat die.

die kadang-kadang panggil aku teacher, kadang-kadang panggil sensei (cikgu dalam bahase jepun). kalau die sebut perkataan teacher bagi aku sangat kelakar. sampai nak tersembur air liur die menyebut. kalau sebut sensei pulak mesti bernada.

I MISS YOU SO MUCH!

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com