Pages

info untuk mu


Wednesday, January 19, 2011

DEMAM : i'm coming

semalam aku demam. agak sedih la dengan demam aku kali ini sebab ni demam aku yang pertama sejak ayah aku meninggal. kalau aku demam kat rumah mesti best. mesti emak aku lap2kan aku dengan kain basah. lepas tu, ayah aku mesti belikan aku macam, beli gula2, biskut, air kotak, air 100 plus. dorang mesti layan aku macam aku ni kecik lagi tapi aku suka.

aku demam ni kat kolej. masa aku demam aku diam je. sepatah orang tanya, sepatah aku jawab. kadang-kadang sepatah orang tanya aku x jawab pun. aku memang malas layan orang bila aku x sihat. aku macam jadi orang yang bertindak mengikut arahan. orang suruh aku makan, aku makan. orang suruh aku tidur, aku tidur.

aku memang sangat berterima kasih kepada semua ahli bilik aku, kawan-kawan aku. dorang sangat menjaga aku masa aku demam. k.jajan yang bagi makanan kat aku, yana letakkan kain basah kat dahi aku, tya, lina, su, ecah, kak popo, fara & ramai la. TERIMA KASIH sangat. ari esoknye (hari ni la) aku x ade la sembuh sepenuhnye tapi aku anggap aku dah sihat, aku dah berjalan merata. tapi kak popo still lagi risau keadaan aku. thanks kak po. saya sihat la kak po.


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com