Pages

info untuk mu


Friday, December 17, 2010

gotong-royong bersama FAMILY

cuti aku kali ni aku gotong-royong dengan adik-beradik bersihkan rumah. aktiviti yang kitorang buat basuh langsir, lap tingkap, lap kipas, mop lantai dan banyak lagi la. agak penat la sikit. maklum la bukan selalu buat kerja macam ni. walaupun penat, aku puas hati jugak sebab rumah dah jadi bersih. malam ni aku nak buat dadih untuk dorang. ermm.. aku ingat nak buat dadih coklat lah.


muhammad nurazam bin rosli a.k.a abang
ni abang sulung aku


muhammad azhari bin rosli a.k.a ayie
die ni yang ke-3 dalam adik beradik. aku yg ke-2


tersenyum macam kerang busuk ni namenye amaluddin bin rosli
kitorang panggil ama


ni adik aku yang last
nama diberi sejak dilahirkan azirah binti rosli
kitorang panggil adeq

p/s: maaf la gambar adik-adik aku ni 'seksi' sikit. huhuhu

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com