Pages

info untuk mu


Sunday, December 5, 2010

...keSIBUK an seminggu...

alhamdulillah.. pada 24 nov 2010 aku da lulus utk ujian kelayakan untuk ujian jpj utk lesen motor & kereta. so, ikut perancangan 30 nov 2010 aku kene buat ujian jpj plak. tapi terpakse tangguhkan sebab aku nak pegi KL, kerje kejap kat sane. tapi ujian jpj bertarikh 7 dis 2010 tapi terpakse tangguh lagi sebab cuti awal muharram. so, aku putuskan buat ujian jpj pada 28 dis 2010. lamenye mase senggang. waaa... terpakse ambik mase yang lame untuk amik ujian tu sebab tarikh sebelum 28hb ade kem yg terpakse aku join. aku harap pada 28hb memang xde ape2 halangan.

cerita pasal aku pergi KL tu. lepas aku buat ujian kelayakan tu aku balik awal. jadi, aku pun nak berangkat ke KL pukul 5pm. nak dijadikan cerite, tengah bersiap member aku, neno & ety datang rumah. kitorang borak2 la. maklumla, da lame x jumpe. sedar x sedar dekat pukul7 kitorang baru abes berborak. so, aku pun bercadang bertolak lepas tu. so, emak aku pun suruh aku berangkat lepas maghrib. pukul 8pm aku pun naik la bas menuju ke KL.

kat KL aku keje kat nursery jage budak di mont' kiara. nama nursery ni cutey rainbow. sebelum ni pun aku kat kerje kat nursery ni gak tapi kat tempat lain. nursery ni dulu kat prima pelangi, segambut ( kalau x silap aku la). tempat kerje baru tu banyak gak yang 'baru'. budak2 baru, kerje pun de kerje baru.aku kerje kat sini lebih kurang seminggu je sebab 9hb terpakse berangkat ke shah alam pulak.


dari kiri: yukei, k.azima, hisayoshi, kanato, sakura, nanae, yuzuka, rina, seina, nao (x nampak plak muke comel die) & sara
ni mase kat nursery kat prima pelangi. yang dalam gambar ni namanya kak azima. same name dengan aku kan. kebetulan betul. kak azima baik sangat, lembut je orangnya. aku anggap die cam kakak aku je, maklumla, aku xde seorang pun kakak.

makcik tess banyak tolong aku kat nursery & terime kasih sebab bagi saye kerje kat situ.
makcik tess yang kat tengah tu. gambar ni aku penah letak kat entri sebelum2 ni.


..budak ni namenye rifki. kuat merajuk orangnya..


dari kiri: azizul a.k.a bumbu, eri, chinatsu, rito, akari, takeru, sakura, ai, sara, rio & yuna
~~dorang ni semangat giler orang ajak bergambar~~


..si comel ni namanya chiharu..
tapi aku selalu terpanggil 'chisato' sebab terpengaruh dengan satu cerita jepun yang aku pernah tengok


si selendang hitam namanya ana fadila zulaikha a.k.a shila. kelakar orangnya. budak pink tu namanya akari. budak keciknya tu aqil. geram tol tengok chubby die tu...


aku bersama mako (kiri) & shantel~xtau la macam mane nak eje nama budak ni
...mako ni adik kepade rito & shantel plak adik kepade bumbu. shantel ni emaknya orang sarawak & ayahnya afrika~waka waka eh eh(shila la yang cakap) huhuhu...

memang seronok sangat main dengan dorang sebab dorang ni comel sangatttt.. kecomelan dorang ni buatkan aku suka sangat budak2 walaupun agak nakal..


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com