Pages

info untuk mu


Wednesday, September 1, 2010

malunye aku..

hari ni ade test BEL.. tak sangke hari ni terjadinye perkare memalukan. malunye..... mende ni jadi mase da nak abes jawab test. tengah syok menjawab tetibe je de 1 bunyi. bunyi lagu. lagu showdown-black eyed peas. aku buat tak tau je la sebab tak silap tu bukan ringtone aku. sir pun mencri kat tempat beg banyak-banyak tu. tapi tak sangke bunyi tu datang dari beg aku. segannye aku. rupenye tu bunyi alarm aku. entah macam mane boleh bunyi pukul9.30 am. aku dengan malunye pegi la tutup bunyi alarm 2. kepade budak kelas aku tu bukan bunyi ringtone aku tau. tu bunyi alarm. aku memang da buat silent mode.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com