Pages

info untuk mu


Sunday, August 29, 2010

penAt sehAriAn...

hari ni aku dengan kawan-kawan aku pergi jalan-jalan ke pkns dan plaza alam sentral kat shah alam. untuk hari ini aku juz tido brape jam entah. malam tadi aku tak tido sebab nak siapkan assignment. bertungkus lumus aku bersengkang mate nak siapkan assignment ( ni la jadinye kalau suke tangguhkan kerje). semalam pun same jugak. aku tido pukul 4am pastu bangun sahur dan lepas subuh tido kejap dan pukul8.30am ade ceramah. lepas ceramah aku pergi uruskan ptptn. seme hal ni settle lebih kurang pukul 3.30pm la. pastu aku pulun tido lagi n TERBANGUN pukul7 lebih. da nak berbuke. huhuhu...sahur pagi tadi aku makan megi je. tak pernah lagi dalam seumur hidup aku sahur makan megi. nak tak nak makan je la. lepas solat subuh aku tido. tapi terjage pulak pukul7 lebih sebab budak-budak bilik aku tengah bersiap nak pergi shopping kat KL. aku tak pergi sebab da janji dengan member aku nak jumpe kawan aku dari uitm induk kat pkns, zurah namenye. pastu aku sambung tido balik sampai pukul 10 and then mandi pastu bersiap nak keluar. aku dengan kawan-kawanku yana, mida dan yan gerak dari kolej ni pukul 11am.


nak dijadikan citer, mase kitorang tengah jalan cari barang tu, ade la satu tempat ramai gile orang kerumun. kitorang ni pelik la nape ramai sangat orang kat situ. aku dari jauh juz jeling-jeling je kat situ. tapi memang tak de pape pun kat situ. aku ingatkan ade org jual minyak sapu ke, minyak angin bagi sendawe kuat ke...

lepas tu, dengan tibe-tibe je (suspen ni), muncul la seorang ultraman. wah, terlebey suda! ultraman datang malaysia tu. hahaha.. kononnye dari jepun la ni.. pastu aku dengan yan dengan pantas bergerak ke ultraman tu dan ambik gambar beliau. aku tak ambik gambar ngan die sebab takot kene fire. tapi aku dengan yan agak hebat la mase tu sebab entah macam mane kitorg boley menyusup kat tengah orang ramai tu sampai boleh pergi depan sekali. yang kelakarnye dengan tibe-tibe je aku terase macam ade orang tarik tudung aku. rupenye aku hadang pandangan budak kecik lebih kurang umur 2 taun. budak tu bapak die yang dukung. rase macam malu pulak sebab aku yang semangat dari budak kecik tu. huhuhu....

tujuan sebenar aku jumpe zurah juz ambik tiket je. tiket nak balik pahang. tapi bak kate pepatah, sambil menyelam minum air. tapi bukan minum air sebab puase huhuhu.. kitorang shopping. ingat nak window shopping je tapi tershopping pulak. pastu kitorg balik pukul 5.30pm lebih la. tapi ade kerje plak kene bua tadi sampai pukul 12.30am. sabo je la.. name pun penat seharian. so, that's all for today.

nitezzzzz.....

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com