Pages

info untuk mu


Thursday, August 19, 2010

my first job!! jAnuAry 2010

lepas je STPM aku dioffer oleh kawan aku, tyrah, kerje kat sebuah nursery di segambut, kuala lumpur. nursery ni mak sedare die punye. name nursery tu CUTEY RAINBOW.kerje aku sebagai cikgu. kat sane aku dipanggil teacher. rase macam seronok je jadi cikgu ni... huhuhu.. kadang-kadang aku dipanggil sensei. sensei ni maksudnye cikgu dalam bahase jepun. setiap hari kerje aku menyanyi. walaupun suare aku tak best mane pun aku seronok betol dapat nyanyi tapi lagu kanak-kanak je la. bile da tak kerje sane rase rindu sangat kat budak-budak kat sane.waaaa... rindunye...


pEacE!!!


*cutEy rAinbOw*
....I LOVE YOU....

azimah sensei a.k.a teacher

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com