Pages

info untuk mu


Saturday, July 31, 2010

kAwAd!!

SALAM

macam best je buat blog ni. huhu.. pukul 8am hari ni ade latihan kawad kaki untuk aktiviti koko. aku masuk KESATRIA. hari ni dengan semangatnye aku buat kawad & memang sungguh-sungguh aku buat.tetibe rase cam best je kawad ni.lepas berkumpul ambik kedatangan kitorang kene pergi tempat berlatih kawad. kitorang kene lari pergi kat situ sebab komander ckp kene sampai dekat situ sebelum cikgu sampai.ade la sorang ni hepi sangat hidup die boleh nyanyi lagu mase tengah berlari tu. masih ku ingat lagi lagu yang beliau nyanyi berlari berkejaran,seindah bunga di taman.bait-bait lagunye membuatkn aku terkekek ketawa.haha..
tapi aku semangat mesti ade je cerite tak best. bile cikgu bagi arahan "ke kanan lurus!!" ade la makhluk bernyawe yang kurang asam dengan selumber je bagi penumbuk kat bahu aku. pastu aku pandang die aku buat-buat la senyum kambing kat die. nasib baik aku senyum kambing, kalo aku senyum ghimau memang da kene penumbuk kat make beliau. pastu ade gak la makhluk yang tak pandai nak jage jarak,suke hati je pijak kaki aku. geram nak warning kat situ je. haiyo!!

balik latihan tu memg lapo gile. member aku bagi la mkn biskut sekeping setengah dan minum dalam 4 5 teguk air milo. pelik gak aku ari ni aku bleh kareb( bace kareb dari belakang) 2 kali. plak tu lepas 5 mint kareb, aku kareb lgi.. entah ape makan tak tau la,rase macam tak makan pape pun pagi tu, aku juz teguk air je sebelum pergi latihan.dalam-dalam pukul 2 setengah aku pon tido la. bukan main aku tido!! pukul 6 baru bangun,tu pon ade orang yang gerak.ish3.. dasyat betol la..
esok FREE!!! best-best.
get ready for the showdown..

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com